czwartek, 4 lutego 2010

Miejsce, którego wszyscy szukamy

Anonimowy | 23:12
Chciałem coś napisać o swoich Europejskich wojażach, ale nie mogę. Mimo, do stołecznej dla mnie Łodzi wróciłem już we wtorek, ciągle nie jestem w stanie otrząsnąć się z tego co widziałem. Co prawda myśląc logicznie w pamięci powinny mi utkwić dwie noce spędzone na terminalu lotniska w Oslo, albo fakt, że przyszło mi za około minutową wycieczkę pociągiem zapłacić przeszło 30 złotych. Wszystko jednak blednie w obliczu emocji jakich dostarczyła mi wizyta w Barcelonie. Nie chodzi nawet o to, że byłem na meczu mojej ukochanej drużny piłkarskiej, co to, to nie. Za wysokie finansowo progi na moje biedne nogi. Architektura na, którą zwykle praktycznie nie zwracam uwagi w stolicy Katalonii rzuciła mnie na kolana. Ciągle przed oczami stoją mi te kamienice, ulice, i inne im podobne, zlepki wody, piachu, cementu i innych materiałów budowlanych, które w rękach katalońskich budowniczych zamieniły się w obraz miejsca, którego nie chce się opuszczać, a po opuszczeniu już planuje się powrót. Ja tam jeszcze wrócę. Nie ma innej możliwości.Tytuł wpisu wziąłem od utworu nieistniejącego już zespołu She. Ja swojego miejsca już szukać nie muszę.
darmowy hosting obrazków

P.S. DZIĘKI ŚWISTAKU ZA GOŚCINĘ, BOO, ADAŚ - DZIĘKI ZA TOWARZYSTWO. EPIC

5 komentarzy:

  1. Ze tak powiem - ta uliczka co to jej zdjecie masz teraz jako glowne na stronie - to bylo chyba moje pierwsze zdjecie w Gironie :) w sensie no boskie zdjecie no ;)

    a co do Barcy to ja sie zgadzam w 100% tylko sie dziwie, czemus nie dal zdjecia tych kamieniczek tutaj tylko te slabe dachy, na ktorych nic nie widac :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powody są dwa. Po pierwsze primo bo jest na nim moja facjata i po drugie primo, że ja tak zwyczajni, po ludzku lubię strasznie to zdjęcie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no tylko mi chodzi oto - czemu nie zrobiles takiego fajnego zdjecia w miejscu, w ktorym cos jest.. no chyba, ze ja nie poznaje, co jest w tym miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo mi się akurat kompozycja tej fotki podoba, jest pomnik typa z gołym tyłkiem na Placu Hiszpańskim. Czegóż więcej chcieć? :]

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak facet z golym tylkiem mowi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń

KOSIŁAPKI © 2015. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub