wtorek, 2 czerwca 2009

Przemówili!

Anonimowy | 16:24
Conan O'Brian to od zawsze mój ulubiony prowadzący tak zwanego "talk show". Za zamierzchłych czasów mojej młodości, kiedy jeszcze na stojąco wchodziłem pod stół, specjalnie zostawałem do północy żeby móc obejrzeć jego zaczynający się o 23 czasu środkowo europejskiego program. Teraz po wielu latach Conan awansował i zamiast swojego Late night show, dostał w schedzie po Jay-u Leno, legendzie amerykańskich talk show-ów, The Tonight Show. Prawie już o tym szalonym z pochodzenia Irlandczyku zapomniałem, bo zwyczajnie nie mam gdzie jego programów oglądać, a tu dzisiaj natchnąłem się na taką miłą niespodziankę:


Mój ulubiony prowadzący jak widać był równie podekscytowany co ja. Kawałek dużo traci na jakości dźwięku ( w przeciwieństwie do naszych marnych namiastek tego typu programów zespoły występują w nich na żywo) ale już teraz da się odczuć te "smaczki", które w nim tkwią. Oby reszta materiału, który właśnie powstaje byłą przynajmniej równie udana i interesująca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOSIŁAPKI © 2015. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub