piątek, 28 maja 2010

Ja wiem to, ja wiem to, i co z tego?

Anonimowy | 20:33
darmowy hosting obrazków
Wiem, że od daaaaaaaaawna nic nie pisałem, ale po prostu nie mam ostatnimi czasy kiedy. W najbliższym jednak czasie, jako że wolny czas mieć będę to na pewno coś świeżego naskrobę, póki co porcja tekstów:

Recenzja płyty "Eve" zespołu Ufomammut


Relacja z koncertu Kombajnu Do Zbieranai Kur Po Wioskach


Relacja w koncertu Junius i God Is An Astronaut w Poznaniu


Relacja z koncertu RPWL w Warszawie


Recenzja płyty "Cutthroat Melodies" Chain Reaction


Do wszystkich relacji sam robiłem sŁiTAśnE focie. Spodobało mi się. Ale o tym już innym razem.


P.S. Ta zadziwiona persona to "Naspidowany Tinki Łinki", maskotka wyjazdu do Poznania. Taką miałem mniej więcej minę kiedy zaczęli grać God Is An Astronaut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOSIŁAPKI © 2015. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub